نیلیگو، شرکتی است دانش بنیان که در صنعت اینترنت اشیاء فعال میباشد. در حوزه های متعددی الکترونیک / سخت افزار / نرم افزار / شبکه و هوش مصنوعی مشغول میباشد وسرویسهایی نیز بر روی Cloud ارائه میکند. اشیاء هوشمند را تولید میکند و برخی از این اشیاء را با کمک تولید کنندگان دیگر تولید میکند. ارتباط بین اشیاء را مهیا میکند و سرویسهای Integration را نیز ارائه میکند
حفظ حریم خصوصی مشتریان مهم ترین اولویت نیلیگو است. به همین دلیل تمام اقدامات امنیتی لازم برای نگهداری امن و جلوگیری از افشاء اطلاعات خصوصی کاربران پیش بینی شده است.

چه اطلاعاتی را ذخیره میکنیم؟

منظور از اطلاعات شخصی بخشی از داده های در اختیار است که می توان با استفاده از آن با کاربر تماس گرفت. ارایه اطلاعات شخصی لازمه بهره مندی از خدمات نیلیگو می باشد. این شرکت با رعایت امانت داری از این داده ها برای بهبود خدمات و ارتقاء محتوای ارایه شده در سرویس های خود استفاده می کند. بدیهی است که کاربران در هر زمانی می توانند اطلاعات خود را از نیلیگو پنهان کنند که البته به معنی انصراف از دریافت خدمات و استفاده از محصولات نیلیگو خواهد بود. اطلاعات کاربران از طریق حساب کاربری آن ها جمع آوری می شود. این اطلاعات در هنگام خرید سخت افزار از نیلیگو یا دریافت خدمات نرم افزاری برای احراز هویت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با داشتن حساب کاربری می توانید از رویداد هایی مانند ارایه نسخه جدید نرم افزار ها، بسته های تشویقی یا حراج های نیلیگو آگاه شوید.

همچنین لازم است تا هر شی بر روی اینترنت دارای یک مالک باشد تا نیلیگو بتواند از سوء استفاده افراد سودجو ممانعت بعمل بیاورد. برای این مهم باید افراد احراز هویت شوند. در قدم ابتدائی، نیلیگو احراز افراد را از طریق پیامک و شماره همراه یا از طریق گوگل انجام میدهد. اطلاعات احراز هویت افراد نیز نزد نیلیگو میماند تا صاحبین اشیاء از افراد غیر تشخیص داده شوند.

اطلاعات شما را در اختیار چه کسانی قرار میدهیم؟

اطلاعات شما نزد نیلیگو بطور صددرصد محفوظ میباشد و به هیچ عنوان در اختیار هیچ شخصی قرار داده نخواهد شد.

اطلاعات شما را در کجا نگهداری میکنیم؟

اطلاعات کاربران هر کشور در داخل همان کشور و در دیتاسنترهای داخل آن کشور نگهداری خواهند شد.