کلید هوشمند نیلیگو برای اینترنت اشیا طراحی و ساخته شده است. این کلید لمسی است و امکان اتصال به وای‌ فای نیز دارد. روکش مشکی، ظاهر ترکیبی براق و مات و نور پس‌زمینه زیبا نیز از دیگر ویژگی های کلید هوشمند اینترنت اشیا نیلیگو برای زیبایی بخشیدن به هر فضای مدرن است. این سوئیچ‌ شیک با صفحه شیشه ای در رنگها و طرحهای متنوع را می‌توان با اتصال به وای فای و توسط اپلبکیشن یا سرویسهای تحت Cloud و نیز دستیار صوتی مانند الکسا، Google یا سیری اپل کنترل کرد. همچنین می توان گزارش عملکرد کلید هوشمند نیلیگو را بررسی کرده و بسیاری سرویسهای دیگر را بواسطه اتصال به Cloud تجربه کرد. کلید هوشمند نیلیگو به واسطه مشخصات به روز و برتر بهترین گزینه برای خانه، دفتر کار، یا ادارات هستند.

  • کلید لمسی
  • WiFi 2.4G b/g/n
  • iOS / Android / Desktop
  • Alexa / Google / Siri
  • سازگار با سیم کشی سنتی
  • نور پس زمینه کناره ها
  • شیشه سیکوریت 2mm
  • جعبه استاندارد
  • 110-240V AC (50/60Hz)
  • 1500W (7A Max)
  • دمای کاری: 20- الی 80 °C
  • 2 سال گارانتی

کاربردهای کلید هوشمند نیلیگو برای اینترنت اشیا

  • ارتباط با لوازم الکترونیکی با اپلیکیشن اندروید، iOS و کنترل از راه دور ساده ترین نیاز شما برای کار با کلید هوشمند نیلیگو است.
  • در صورتی که از فن کوئل یا کولر آبی استفاده میکنید بهتر است آن ها را تنظیم کنید تا در روز دمای اتاق پذیرایی و در شب دمای اتاق خواب را اندازه گیری و با Wi-Fi به کلید ارسال کنند تا کلید هوشمند نیلیگو عملکرد متناسب تری داشته باشد.
  • اگر دوست دارید تاریخچه عملکرد کلید هوشمند نیلیگو و وضعیت آنها را بدانید کافی است کلید هوشمند اینترنت اشیا خود را به فضای ابری (Cloud) متصل و از سرویسهای آن استفاده کنید. به عنوان نمونه می توانید ساعات روشن یا خاموش بودن دستگاه را بررسی کرده یا سطح دسترسی افراد به کلید را تغییر دهید. این موارد تنها بخشی از توانایی های سرویس ابری نیلیگو است.
  • در محیط های سازمانی می توانید عملکرد کلید را به حضور افراد مشروط کنید، سطح دسترسی را برای افراد خاصی محدود کنید یا حتی تنظیم کنید کلید هوشمند نیلیگو با بانک اطلاعاتی سازمان عملکرد مشترک داشته باشند.
  • به واسط عملکرد منعطف نرم افزار، این کلید هیچ محدودیتی برای اتصال به وسایل برقی ندارد، حتی به پرده یا کرکره های برقی.
  • در صورت استفاده از کلید هوشمند نیلیگو به عنوان زنگ، میتوانید آن را علاوه بر خود زنگ، به گوشی های متعدد موبایل، نرم افزارهای مورد استفاده خود، فضای Cloud و بسیاری سیستم های دیگر متصل کنید.
  • امکان تعیین زمانبندی و حتی تقویم کاری برای کلید هوشمند نیلیگو استفاده از آن را جذاب تر می کند.
  • قفل کردن کلید با رمز عبور برای زمان های خاص و امکان شخصی سازی کامل برای هر فرد از دیگر ویژگی های مهم کلید هوشمند نیلیگو است.
  • این کلید می تواند در محیط های اداری برای تشخیص حضور افراد هم مورد استفاده قرار بگیرد.

موارد یاد شده تنها بخش کوچکی از مشخصات کلید هوشمند نیلیگو است که بواسطه اتصال آن به شبکه و سیستم های پردازش ابری (Cloud) بدست می آید.

دسترسی گروهی به کلیه سیستمها
دسترسی از هر نقطه دنیا بدون نیاز به IP

تکنولوژی نیلیگو طراحی و تولید شده برای ساختمان هوشمند

یک راه حل آماده برای استفاده

کلید هوشمند نیلیگو به راحتی به وای فای متصل می شود.

این کلید اینترنت اشیا با ظاهری زیبا، کاربرد ساده و هوشمند سازی آسان یکی از بهترین گزینه ها برای تبدیل هر خانه معمولی به یک خانه هوشمند است.

کلید هوشمند نیلیگو به راحتی به سیم کشی فعلی هر ساختمان وصل می شود و به هیچ گونه سیم کشی جدید نیاز ندارد.

با وجود این که برای استفاده از کلید نیلیگو به هیچ گونه hub یا دستگاه مرکزی نیازی نیست، پیشرفته ترین سرویس ها را با ساده ترین رابط کاربری ارایه می دهد.

محصولات نیلیگو بواسطه امکان ارتباط با Cloud قابلیت کار با دستیار صوتی Google Home، Amazon Alexa و Siri را دارد.

تمام محصولات خانه هوشمند نیلیگو به راحتی نصب و مدیریت می شوند و به لطف داشتن اپلیکیشن موبایل به راحتی در شبکه داخلی بر روی گوشی یا لپ تاپ و نیز بر روی فضای ابری Cloud قابل دسترسی هستند.

این محصولات بر اساس شرایط آب و هوا، طلوع و غروب خورشید، زمان، یا حتی وضعیت دستگاههای دیگر براحتی عملکرد خود را تعریف میکنند.

مشخصات کلید هوشمند نیلیگو برای اینترنت اشیا

کار با کلید هوشمند نیلیگو
کلید هوشمند نیلیگو به صورت داخلی دارای Wi-Fi میباشند. این محصولات دارای 4 عدد رله (Relay) میباشد و شما میتوانید آنرا از طریق شبکه Wi-Fi فرمان پذیر کنید. هر سیستمی را که بواسطه قطع و وصل کردن از آن استفاده میکنید، با کلید نیلیگو قابل هوشمند سازی است و سرویسهای بسیاری  با کنترل تحت شبکه در اختیار شماست.
با وجود این که کلیدهای مربوط به کولر گازی و کولر آبی، سنسور حرارت داخلی دارند ولی به هر سنسور تحت شبکه دیگری هم متصل می شوند.
تمامی این محصولات قابلیت اتصال به سیستم رایانش ابری (Cloud)، پنل مدیریتی، سیستم Integration و بسیاری سیستمهای دیگر را دارا میباشد تا خدمات متنوعی ارائه نمایند.
بواسطه اتصال به اینترنت و Cloud، این محصولات امکان ارائه سرویس توسط Google Home ، Amazon Echo و Apple Siri را نیز دارا میباشد.
هاب یا Gateway های سازگار
بر خلاف بسیاری از تجهیزات خانه هوشمند که به مودم های واسط و مبدل نیاز دارند، کلیه محصولات کلید نیلیگو بطور مستقیم به Wi-Fi Access-point modem از تمام برند های تولید کننده مودم وای فای متصل میگردند.

ارتباط داشتن کلیه کلیدها با یکدیگر بر روی شبکه

امکانات بی نظیر در اپلیکیشن و سرویس های Cloud نیلیگو

کلیه ویژگی های کلید هوشمند نیلیگو توسط اپلیکیشن با رابط کاربری بسیار آسان و کاربردی قابل دست یافتن است. شما میتوانید سرویسهای بسیاری را از این محصول دریافت کنید. اولین، راحت ترین و شناخته شده ترین سرویس، دسترسی کلید از طریق اینترنت میباشد که به راحتی با فشار دادن یک دکمه در اپلیکیشن قابل انجام است.

قابلیت تغییر رمز کاربری جهت خصوصی ساختن کلید و نیز قابلیت اعطای دسترسی به دیگران جهت کار با کلید میتواند از جمله سرویسهای اولیه آن باشد.

تعریف انواع سرویسها برای حالت Click، یا انواع Long Click متناسب با تعریف کاربر، نیز از دیگر سرویهای کلید هوشمند نیلیگو است.

می توانید کلید هوشمند نیلیگو را طوری تنظیم کنید که فقط زمانی که کارمندان در محل کار خود حضور دارند کار کند. همچنین می توانید به گزارش کار کلید دسترسی داشته باشید.

حتی می توان کلید هوشمند نیلیگو را طوری تنظیم کرد که با طلوع آفتاب فعال و با غروب خورشید غیر فعال گردد. طلوع و غروب خورشید به راحتی با اتصال به اینترنت قابل دریافت است.

در نهایت می توان کلید ها را گروه بندی کرد تا در هر موقعیتی مانند خروج از خانه یا ورود به اداره با هم و یکباره خاموش یا روشن شوند.

نور پس زمینه. دارای نوری زیبا در پس زمینه که در هنگام روشنی کلید از روبرو و در هنگام خاموشی کلید، بر روی دیوار منعکس میگردد.

سرویهای تحت Cloud. قابلیت اتصال به اینترنت و Cloud باعث شده تا سرویسهای جذاب و غیر قابل باوری را ارائه کند

پنل وب. امکان ذخیره سازی و گزارشگیری از نحوه عملکرد بر روی پنل وب

عملکردی متناسب با نور خورشدی. عملکردی بر اساس نور موجود یا طلوع و غروب

جدول زمانی عملکرد. براحتی میتوان عملکرد آنرا بر اساس تاریخ و زمان مشخص کرد

آب و هوا. شناخت وضعیت آب و هوا از طریق اینترنت و تعریف عملکرد

خروج از ساختمان. تعریف نحوه عملکرد بر اساس خارج شدن از خانه یا محل کار یا . . .

محل حضور. ارتباط عملکرد کلید با محل حضور مالک کلید

SPECIFICATION

Touch controlled
WiFi 2.4GHz Enabled
App controlled iOS / Android / Desktop
Voice enabled to work with Alexa, Google home and Siri
Retrofit solution (Uses existing wiring)
Back-light glow for easy night use
Glass Surround
Concealed fixing screws
Rated Voltage: 110~240V AC (50/60Hz)
Operating Power: 6.5KW (4 *5A Max)
Working Temperature: -20°C~80°C
Relative Humidity: 10% – 93%
Energy Consumption: <0.5W
Neutral Wire Required
2 Year Warranty
CE & RoHS Certified

اعطای حق دسترسی

به آسانی و بدون نیاز به سیستم اضافی

تنها باید اکانت دوستانتان را بدانید