بدون در نظر گرفتن سلیقه باید گفت بهترین لامپ هوشمند باید در  ویژگی هایی چون سادگی کاربرد، قابلیت شخصی سازی و بهینگی مصرف انرژی بهترین باشد. برای خرید بهترین لامپ هوشمند باید ویژگی های زیر را در نظر بگیرید.

گزینه های رنگ: برای خرید بهترین لامپ هوشمند دنبال مدل هایی باشید که بازه گسترده تری از رنگ ها را ارایه می دهند. هر چه بازه رنگ ارایه شده بزرگتر باشد بهتر می توانید ایده های خود را برای نورپردازی محیط پیاده کنید.

سازگاری: در مورد سازگاری باید در نظر داشته باشید که لامپ هوشمند مورد نظر شما باید به خوبی با دستیار های صوتی سازگار مانند الکسا، سیری، دستیار گوگل و سایر اکوسیستم های خانه هوشمند سازگار باشد. برخی از مدل های لامپ هوشمند با بلوتوث، برخی با وای فای و برخی با هاب به اکوسیستم متصل می شوند.

بهینگی مصرف انرژی: لامپ های هوشمند به دلیل استفاده از تکنولوژی LED نسبت به لامپ های معمولی بسیار بهینه تر هستند.

راه اندازی آسان: بهترین لامپ هوشمند باید به ساده ترین و بهترین شکل با اکوسیستم خانه هوشمند شما سازگار شود.

همگام شدن با Third-Party: بهترین لامپ هوشمند باید با انواع دستگاه های هوشمند از سایر تولید کنندگان محصولات خانه هوشمند سازگار شود.

مقاومت در برابر شرایط محیطی: اگر برای محیط های باز به دنبال استفاده از محصولات هوشمند هستید، بهترین لامپ هوشمند باید در برابر شرایط محیطی مانند تغییرات شدید دمایی، نفوذ مایعات یا وارد آمدن ضربه مقاوم باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *